سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما بهترین اسکنر عکس را ارائه می دهیم


برای اسکن عکس قطعا به یک اسکنر نیاز دارید، به همین دلیل است که امروزه اسکنرها به طور گسترده به فروش می رسند. خواه برای خانه، محل کار یا استارت آپ خود به یک اسکنر نیاز داشته باشید، انتخاب مهمی دارید. زیرا گاهی اوقات یک کاربر خانگی کار سخت تری نسبت به کارمند شرکت دارد. بنابراین در این مقاله بهترین اسکنر برای اسکن عکس را ارائه می دهیم:

کاربرد اسکنر چیست؟

اسکنر عکس ابزاری برای ذخیره اسناد، عکس ها، اسلایدها و غیره است. انواع مختلفی از اسکنرها وجود دارد که هر کدام به روش های مختلفی کار می کنند که در زیر به آنها پرداخته ایم:

نوع اسکنر مناسب برای اسکن عکس را بررسی کنید

اسکنر تخت:

بهترین اسکنر برای اسکن عکس یک اسکنر تخت است زیرا مانند دستگاه کپی عمل می کند و همه کاره است. آنها می توانند اشیاء ضخیم یا نازک، مانند ورق های شل، کتاب ها و مجلات ضخیم را اسکن کنند. معمولا این نوع اسکنرها در فرمت A4 و برای مصارف خانگی یا دفاتر کوچک ساخته می شوند.

نقد عکس:

دوربین ها مجهز به دستگاه های پردازش تصویر بسیار کارآمد هستند. این نوع دوربین توسط عکاسان و هنرمندان استفاده می شود.

اسکنر:

اسکنر اسناد دارای سیستم تغذیه خودکار است و می تواند اسکن با حجم بالا را بدون نظارت کاربر انجام دهد و به همین دلیل به آن اسکنر اداری نیز می گویند. می توانید اسناد را در فیدر قرار دهید و دستور اسکن را صادر کنید.

در این مدل برخلاف مدل فلت که حسگر و منبع نور برای دریافت تصویر در صفحه حرکت می کنند، سند شما با کمک دستگاه جابه جا شده و عملیات اسکن انجام می شود.

اسکنر سه بعدی:

یکی از بهترین اسکنرهای عکس، اسکنر سه بعدی است. این ابزار دستگاهی است که وظیفه تجزیه و تحلیل اشیا را در دنیای واقعی یا محیط اطراف و جمع آوری داده ها به صورت دیجیتالی بر اساس شکل و فرم احتمالی آن بر عهده دارد.

از جمله کاربردهای این دستگاه اسکن انواع قالب های پلاستیکی یا فلزی مورد استفاده در صنایع مختلف، اسکن قطعات پیچیده و ... می باشد.

اسکنر دستی:

اسکنرهای دستی ایمن نیستند. این دستگاه را می توان به صورت ایستاده در هر مکانی استفاده کرد. یک اسکنر دستی به عنوان اسکنر بارکد استفاده می شود.

4 مدل از بهترین اسکنرها برای اسکن تصاویر

1. اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 120

این اسکنر یکی از بهترین دستگاه ها برای عکس های قدیمی است و اسکنر Canon برای کسانی که به دنبال اسکن بیشتر عکس هستند توصیه می شود. این اسکنر کیفیت خوبی دارد و به عنوان یکی از بهترین اسکنرها با قیمت ارزان شناخته می شود.

فرآیند اسکن در این مدل ساده است. با استفاده از چهار دکمه در پنل جلویی دستگاه می توانید فرآیند اسکن را شروع کنید. نصب کننده نرم افزار همچنین درایورهای Twain و WIA را نصب می کند و به کاربر اجازه می دهد هر نرم افزار ویندوزی را که دارای دستور Scan است اسکن کند.

دکمه‌های پنل جلویی به کاربران اجازه می‌دهند تا عملکردهای اولیه کپی، ارسال ایمیل، اسکن به PDF یا اسکن خودکار را انجام دهند.

2. اسکنرهای اپسون Perfection V19

بهترین اسکنر برای اسکن عکس های چاپ شده می تواند اسکنر اپسون باشد. حتما شما هم عکس هایی از گذشته خود دارید که دوست دارید با پیشرفت تکنولوژی به صورت دیجیتالی روی کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود داشته باشید. بسیاری از افراد از دوربین های موبایل خود برای این کار استفاده می کنند و نتایج خوبی کسب می کنند.

3. اسکنر دستی  آوافرهنگ مدل MIWand 2L

ایویژن اسکنر ویژه ای به نام میوند در بازار عرضه کرده است. این محصول از فناوری اسکن CIS بهره می برد و با رزولوشن 900 dpi امتیاز قابل قبولی را از کاربران دریافت کرده است.

این اسکنر دستی کوچک 663 گرم وزن دارد که حتی برای یک اسکنر نیز سبک است. با استفاده از این دستگاه می توانید برگه های A4 یا کوچکتر را اسکن کنید.

شما می توانید اسکنر هوانوردی را از طریق مرکز فروش ماشین های اداری کارن خریداری کنید.

4. اسکنر اسناد Epson Workforce DS-860

اسکنر تخت DS-860 ساخت شرکت اپسون با طراحی مدرن و زیبا می باشد. این اسکنر قدرتمند یکی از سریع ترین اسکنرهای موجود در بازار است. به گفته سازنده، می تواند به سرعت 130 ورق یک طرفه در دقیقه یا 65 ورق دو طرفه در دقیقه دست یابد.

به لطف فناوری Ready Scan، این محصول فاقد جیوه است و مناسب ترین اسکنر اسکن عکس است که می تواند در ادارات و مناطق تجاری استفاده شود.